نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

خصوصی کردن وای فای

آموزش تنظیمات خصوصی کردن شبکه وای فای در ویندوز

یکی از مشکلات و چالش های کاربران وای فای ، امنیت شبکه و جلوگیری از قطع و وصلی مکرر آن است . از روش های رایجی که به کاربران مودم ها پیشنهاد میشود ، خصوصی کردن شبکه وای فای میباشد . شما از طریق تنظیمات ویندوز 10 به سادگی میتوانید شبکه را خصوصی کنید . در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، آموزش تنظیمات خصوصی کردن شبکه وای فای در ویندوز را مورد بررسی قرار میدهیم.

برای حل مشکل قطع شدن مکرر اینترنت ADSL روی آیکون وای فای در System Tray کلیک کنید. سپس روی Properties وای فای کلیک کنید.

خصوصی کردن وای فای

Private را انتخاب کنید.

خصوصی کردن وای فای

اگر هنوز به درستی دلیل این تنظیمات را درک نکردید ، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تفاوت شبکه public و private

زمانی که از طریق سیستم‌عامل ویندوز به شبکه‌ای متصل می‌شوید، ویندوز به‌طور خودکار خصوصی یا عمومی بودن شبکه‌ای که به آن متصل شده‌اید را تشخیص می‌دهد. پس از تشخیص شبکه موردنظر تنظیمات امنیتی را مطابق با شبکه‌ای که انتخاب شده اعمال خواهد کرد. 

 شما در شبکه های Public نسب به شبکه خانگی محافظه کارانه تر رفتار می کند و از تنظیمات امنیتی پیش فرض سخت گیرانه تری استفاده میکند. البته می توانید نحوه عملکرد ویندوز در شبکه های Private و Public را سفارشی کنید.

در شبکه های Private، ویندوز ویژگی های کشف شبکه را فعال می کند. دستگاه های دیگر می توانند سیستم ویندوز شما را در شبکه ببینند و اشتراک گذاری آسان فایل و سایر ویژگی های شبکه را ممکن میکند. ویندوز همچنین از ویژگی Homegroup برای اشتراک فایل ها و رسانه ها بین رایانه های شخصی شما استفاده خواهد کرد.

Rate this post

ارسال یک نظر