نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

باتری لپ تاپ

دلایل خرابی باتری لپ تاپ

در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی به بررسی دلایل خرابی باتریلپ تاپ می پردازیم و عنوان می کنیم که چه عاملی باعث میشود تا باتری لپ تاپ ها دچار خرابی بشوند و از کار بیوفتند . باتری لپ تاپ بخش مهمی از ساختار بیرونی یک لپ تاپ است و اگر در نگه داری از آن دقت نکنید ممکن است به خود لپ تاپ شما هم آسیب جدی وارد کند. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و به نکات زیر توجه کنید:

عدم استفاده پریز های هوشند کنترل برق

اتصال لپ تاپ به صورت مستقیم به برق شهری ممکن است هم به شارژر شما و هم به خود لپ تاپ شما آسیب بزند . بنابراین بهتر است که از پریز های هوشمند استفاده کنید. این چندراهی ها یا پریز ها برق شهری را کنترل میکنند تا در صورت افزایش ولتاژ یا کاهش ولتاژ به دستگاه شما آسیبی نزند.

عدم اتصال شارژر در حین روشن بودن لپ تاپ

ممکن است شما بارها لپ تاپ را روشن کرده و سپس شارژر را به آن متصل کرده باشید. دقت کنید این که این موضوع با گذشت زمان و دفعات اثر خودش را بر باتری شما می گزارد و در دراز مدت باعث میشود که باتری شما زمان کمتری شارژ را نگه دارد.

ضربه دیدن

طبیعتا هر ضربه ای به وسایل الکترونیکی میتواند آسیب جدی به آن وارد کنید ، بنابراین دقت کنید که لپ تاپ را به آرامی روی سطوح مختلف قرار دهید .

شارژر خراب

از آنجایی که تمامی شارژر ها دارای آداپتور هستند ، در نتیجه از سوختگی باتری جلو گیری میکنند ؛ اما یک شارژر خراب ممکن است که صدمات جبران ناپذیری به باتری شما بزند.

افزایش قدرت باتری در ویندوز

اگر در ویندوز performance باتری را در بالاترین حد ممکن قرار دهید ، این موضوع باعث میشود تا باتری شما فعالیت بیشتری انجام دهد و در دراز مدت از عمر باتری شما کاسته خواهد شد.

Rate this post

ارسال یک نظر