نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

tochable laptop

مانیتور های لمسی برای چه کاری مناسب هستند؟

با پیشرفت تکنولوژی و علم ، برخی از لپ تاپ ها و مانیتور ها را به سیستمی تاچ ( لمس شدن) ارتقا دادند. این دسته از مانیتور ها بوسیله انگشت یا قلم مخصوص همانند یک تلبت و گوشی هوشمند عمل می کنند ، با این تفاوت که سیستم عامل آن ها ویندوز است. توجه کنید که روی صحبت ما در اینجا ویندوز فون ها نیست ، بلکه مانیتور های ساده ای هستند که بعد از متصل شدن به کیس کامپیوتر ، در صفحه نمایش خود ، قابلیت لمس شدن را هم دارند. اما سوال اصلی اینجاست ، مانیتور های لمسی برای چه کاری مناسب هستند؟

طبیعتا برای برنامه نویسی ، بازی با کامپیوتر ، نیازی به مانیتور های لمسی ندارید ولی در پروژ های گرافیکی ، داشتن یک مانیتور لمسی کمک شایانی به شما می کند.

مانیتور های لمسی چه ویژگی هایی دارند؟

یکی از تکنولوژی‌هایی که در ساخت نمایشگر هوشمند لمسی استفاده شده، هوش مصنوعی است‌. هوش مصنوعی امکانات بسیاری به نمایشگر هوشمند لمسی اضافه می‌کند .  مزایای دیگری که این نمایشگر به شما ارائه می‌دهد عبارتند از: نشان دادن وضعیت آب و هوا، نمایش اخبار مختلف ورزشی و سیاسی، پخش موسیقی و ویدئو با کیفیت بالا، امکان برقراری تماس‌ صوتی و تصویری و تنظیم کردن آلارم. 

کاربرد های مانیتور های لمسی

همانطور که در ابتدا این مقاله بیان کردیم ، مانیتور های لمسی برای قشر خاصی مناسب هستند ، در ادامه برخی از این موارد را بررسی خواهیم کرد:

مانیتور های لمسی

نمایشگر لمسی برای محیط‌‌های آموزشی

در فضاهایی با قابلیت تدریس، کنفرانس‌ها و نیز مکان‌های درمانی

مانیتور لمسی برای اداره‌های فنی و مهندسی

کاربرانی همچون مهندسان، معماران و … می‌توانند در ابعاد بززرگ نقشه‌کشی و طراحی کنند البته جزئیات و برنامه‌های خود را برای انجام پروژه هدف به سایر همکاران و دست اندر کاران پر نشان بدهند. 

طراحان و گرافیک کار ها

قشر طراحان و گرافیک کار ها از جمله گروه هایی هستند که مانیتور لمسی ، گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود. مانیتور های لمسی معمولا همراه قلم مخصوص ارائه میشوند . به کمک این ابزار طراحان میتوانند به جای استفاده از موس ، بوسیله قلم طرح های خود را در نرم افزار هایی همچون فتوشاپ ، کورل و … آماده کنند.

Rate this post

ارسال یک نظر