نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ویندوز 10

آموزش تقسیم صفحه نمایش در سیستم عامل ویندوز 10

یکی از چالش های بزرگی که برای برخی از کاربران سیستم عامل ویندوز پیش می آید ، تقسیم صفحه نمایش میباشد . این مشکل معمولا برای مدرس های آنلاین پیش می آید و اگر به خوبی با ویندوز 10 آشنا باشید متوجه خواهید شد که بوسیله تنظیمات داخلی نمی توانید این مشکل را حل کنید و به خواسته ای که دارید برسید.

امروز در وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، قصد داریم تا دو نرم افزاری را به شما معرفی کنیم تا به سادگی بتوانید صفحه نمایش در سیستم عامل ویندوز را تقسیم کنید ، با ما همراه باشید.

همچنین برای دسترسی به مقالات ترفند ها ی ویندوزی اینجا کلیک کنید.

استفاده از نرم افزار GridMoveGridMove 

GridMoveGridMove نیز یکی دیگر از برنامه های کاربردی در تقسیم صفحه نمایش به بخش های مختلف می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید صفحه نمایش سیستم کامپیوتری خود را به حداکثر 4 بخش مجزا تقسیم نمایید. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این برنامه، پشتیبانی از سیستم های چند مانیتوره می باشد. در صورتی که از دو یا چند مانیتور استفاده می کنید، با استفاده از GridMove می توانید هریک از مانیتورهای خود را تا حداکثر 4 بخش تقسیم نمایید.

Microsoft PowerToysMicrosoft PowerToys

 Microsoft PowerToysMicrosoft PowerToys یک نرم افزار کاربردی در زمینه مدیریت و شخصی سازی صفحه نمایش و محیط ویندوز می باشد. ( استفاده از این نرم افزار را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم )

این نرم افزار که توسط شرکت مایکروسافت طراحی و تولید شده است، بیشترین هماهنگی و تعامل را با سیستم عامل 10 دارد.  با استفاده از این نرم افزار می توانید محیط سیستم کامپیوتری خود را به بخش ها و Grid های مختلف تقسیم نمایید. امکان استفاده از قالب های آماده و یا طراحی یک قالب دلخواه نیز در درون برنامه ممکن می باشد که می توانید از آنها استفاده نمایید.

Rate this post

ارسال یک نظر