نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

کیبورد گیمینگ

راهنمای خرید کیبورد مناسب گیمینگ

در مقاله قبلی درباره انواع کیبورد و مناسب ترین کیبورد ها برای تایپ صحبت کردیم . امروز نوبت آن رسیده است که در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی کیبوردی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا برای بازی های کامپیوتری مناسب باشد.

کیبوردهای مخصوص بازی های کامپیوتری یا گیمینگ بسیاری در بازار وجود دارند اما فقط برخی از آن ها حس خوب و لذت بخشی را هنگام بازی به کاربر انتقال می دهند یا به عبارتی کار با آن ها هیجان انگیز و جذاب است. کیبورد کامپیوتر مخصوص گیمینگ علاوه بر کیفیت و کارایی بالا، زیبایی قابل توجهی نیز در محیط کاری شما ایجاد می کند.

توجه داشته باشید که اگر شما فردی آماتور هستید یا به عبارتی جدیدا وارد دنیای بازی های کامپیوتری شده اید و فعلا قصد ندارید هزینه های هنگفتی را صرف خرید کیبورد کامپیوتر نمایید، بهتر است با مطالعه ی راهنمای خرید کیبورد، صفحه کلیدی را انتخاب کنید که در کنار کیفیت بالا و زمان پاسخگویی سریع و در حد یک میلی ثانیه، از قیمت متوسطی نیز برخوردار باشد.

gaming keyboard

اگر یک گیمر کاربلد و حرفه ای هستید قطعا با انواع مدل ها و برندهای کیبوردهای گیمینگ آشنا هستید، اما ما در این مقاله اطلاعات بیشتر و کامل تری را در رابطه با این نوع کیبورد کامپیوتر در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا با نقد و بررسی دقیق و کاملی، یک انتخاب مناسب و آسان داشته باشید.

یک کیبورد گیمینگ از لحاظ ساختاری و طراحی بدنه کاملا مخصوص بازی کردن می باشد و علاوه بر انجام سریع دستورات چند رسانه ای، قابلیت های بهتر و بیشتری نیز دارد، به عنوان مثال دارا بودن نور پس زمینه در چندین رنگ متفاوت و جذاب که سبب زیباتر شدن کیبورد می شود، توانایی های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار ویژه و کاربردی، دقت و سرعت بالای کلیدها بدون کوچکترین تاخیر در ارسال فرمان ها و همچنین استحکام و طول عمر بالا، از جمله ی این قابلیت ها و مزیت ها می باشند.

مطمئن باشید که حتی ارزان ترین و رده پایین ترین کیبوردهای گیمینگ تفاوت های اساسی با کیبوردهای رایج و معمولی دارند و امکانات، کارایی و کیفیت کیبورد کامپیوتر گیمینگ بسیار بیشتر است؛ اما دقت داشته باشید که این نوع کیبورد برای تایپ های طولانی مدت مناسب نیستند، چرا که سفتی و استحکام بالای کلیدهای کیبورد موجب خستگی و آسیب به انگشتان و مچ دست می شود؛ اما برای کارهای گرافیکی و معماری، اجراهای مالتی مدیا و بازی های رایانه ای بهترین و مناسب ترین انتخاب می باشند.

Rate this post

ارسال یک نظر