نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ باریک و سبک

سبک ترین لپ تاپ های جهان

در مقاله های قبلی به بررسی سنگین ترین لپ تاپ های دنیا پرداختیم، حال در این مقاله به معرفی سبک ترین لپ تاپ های جهان می پردازیم. لپ تاپ های سبک اختصاصا مخصوص کسانی طراحی شده است که قصد دارند مدام لپ تاپ را حرکت دهند و جابه جا کنند.

در این میان سازندگان لپ تاپ به فکر حل این چالش بوده اند که لپ تاپی سبک طراحی کنند و در کنار وزن کم بسیار قدرتمند هم باشد! لپ تاپ سبک و قوی به اولترابوک شناخته می شود.

همانطور که از نامش پیداست، هم وزن کمی دارد و هم از لحاظ قدرت پردازشی در سطح بالایی است.

لپتاپ های فوق باریک و سبک، اولین بار در سال 2012 وارد بازار شدند. کلمه اولترابوک نیز اولین بار توسط اینتل و برای اشاره به لپ‌تاپ‌هایی که از استانداردهای این شرکت پشتیبانی می‌کردند، ساخته شد. اما حالا از این کلمه برای اشاره بر هر لپ‌تاپ سبک و رده‌بالایی استفاده می‌شود.

لپ تاپ لنوو یوگا 9i نسل 7

لنوو یوگاه 9i نسل 7 یک لپ‌تاپ 2 در 1 با طراحی زیبا و بدنه جمع‌وجور است که یک نمایشگر بسیار روشن و درگاه‌های متنوع را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. لنوو همچنین مدل‌های گران‌قیمت‌تر آن را با یک پنل اولد به‌فروش می‌رساند که نسبت 16:10 خود حداکثر 352 نیت روشنایی دارد.

لپ تاپ دل XPS 13 (9310)

دل XPS مدل 13 اینچی، سال‌هاست به‌عنوان بهترین لپ تاپ سبک جهان شناخته می‌شود. مدل 9310 نیز از همان فرم فاکتور کوچک اما سخت‌افزار قدرتمند بهره می‌برد و حالا با یک نمایشگر 16:10 همراه شده و از بسیاری از رقبای خود در این زمینه پیشی گرفته است.

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک 2 پرو

لپ‌تاپ‌های سامسونگ طی چند سال اخیر همیشه جزو بهترین‌ها نبودند. سال گذشته اما آن‌ها با گلکسی بوک پرو 360 کمی اوضاع را بهبود دادند ولی امسال با گلکسی بوک 2 پرو 360 توانستند یکی از بهترین مدل‌ها را وارد بازار کنند.

لپ تاپ اچ پی Spectre x360 14

اسپکتر x360 14 را می‌توان در میان سبکترین لپ تاپ های بازار، بهترین به‌حساب آورد. مدل سال 2021 با نمایشگر 13.5 اینچی، تمام نقاط قوت مدل‌های قبلی را حفظ کرده و حالا با نسبت 3:2 و پردازنده‌های نسل 11 اینتل با گرافیک مجمع آیریس Xe عرضه شده است. از دیگر نقاط قوت این مدل می‌توانیم به طراحی فوق‌العاده جذاب، نمایشگر روشن با پنل‌های IPS یا اولد، شارژدهی بیش از 12 ساعت و عملکرد بسیار سریع اشاره کنیم.

Rate this post

ارسال یک نظر