نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Free cloud spaces for uploading and storing information

فضاهای ابری رایگان برای آپلود و ذخیره سازی اطلاعات

در مقاله قبلی درباره فضای one Drive در ویندوز 10 صحبت کردیم و آنجا بیان شد که شما میتوانید نهایت 5 گیگ اطلاعات را به صورت رایگان آپلود کنید . اما امروز قصد داریم درباره سایر فضاهای ابری صحبت کنیم و بررسی کنیم که هر کدام تا چه اندازه به شما دسترسی رایگان میدهند.

دراپ‌باکس (DropBox)

دراپ‌باکس (DropBox) از قدیمی ترین فضاهای ابری میباشد و شروع کار این مدل سرویس ها از این دراپ‌باکس آغاز شد . این سرویس به شما تا 2 گیگ فضای ذخیره سازی میدهد ولی شما میتوانید با اشتراک گزاری ها ، لینک دادن ، دعوت کردن و … این فضا را تا 16 گیگ نیز ارتقا دهید.

گوگل درایو (Google Drive)

بدون شک گوگل درایو (Google Drive) یکی از بهترین گزینه ها برای آپلود کردن فایل های شماست . اکثر کاربران گوشی های هوشمند ، حداقل یک حساب جیمیل را دارند . همین حساب جیمیل این امکان را به شما می دهد تا به سادگی بتوانید به گوگل درایو دسترسی داشته باشید.

شما در حساب گوگل درایو قادر هستید تا 15 گیگ اطلاعات را ذخیره سازی کنید.

مگا (Mega)

سرویس نیوزلندی مگا، با قابلیت‌هایی مثل فضای رایگان بسیار زیاد و امکان کشیدن و رها کردن فایل‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که عادت دارند فایل‌های خود را ذخیره‌سازی ابری کنند. اپلیکیشن موبایل کاربردی مگا به شما این امکان را خواهد داد که فایل‌ها و عکس‌های خود را به‌راحتی بارگذاری کنید و ازطریق دستگاه‌‌ها و کلاینت‌های مختلف به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

به وسیله این سرویس شما میتوانید تا 50 گیگ را بدون هیچ مشکلی آپلود کنید.

آی کلاد (iCloud)

برای کاربران آی او اس هم نرم افزاری به نام آی کلاد (iCloud) وجود دارد که میتوانند تا 5 گیگ از فضای ابری این سرویس استفاده کنند.

Rate this post

ارسال یک نظر