نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

laptop

قرار دادن لپ تاپ در کنار چه اجسامی میتواند خطرناک باشد؟

یکی از دلایل خرابی لپ تاپ ها وجود اجسامی هستند که بر اثر سهل انگاری به لپ تاپ شما آسیب میرسانند. در مقاله قبلی بررسی کردیم که چه مکان هایی باعث گرم شدن بیش از حد لپ تاپ شما میشود ؛ امروز در این پست آموزشی بیان می کنیم که چگونه میتوانیم از لپ تاپ دربرار خطرات احتمالی مراقبت کنیم .

نردیک بودن لپ تاپ به ظروف مایعات :

خیلی وقت ها ما در کنار لپ تاپمان نوشیدنی به خصوصی را میل می کنیم و ظرف آن را در کنار لپ تاپ قرار میدهیم. یکی از خرابی های ناشی از سوختی و آسیب دیدن ، رسیدن مایعات به داخل لپ تاپ است . این خرابی بسیار شایع است و برای اشخاص مختلفی در تمام جهان اتفاق افتاده است

قرار دادن لپ تاپ در کنار چه اجسامی میتواند خطرناک باشد؟

بنابراین بهتر است ؛ که نزدیک لپ تاپ چایی ، قهوه ، آب و… میل نکنید.

نزدیک بودن لپ تاپ به اجسام تیز وبرنده :

در صورت آسیب دیدگی فیزیکی توسط یک جسم تیز به احتمال زیاد قابلیت تعمیر وجود دارد ولی بدون شک هزینه گزافی بابت آن باید پرداخت کنید.

بهتر است لپ تاپ را در مجاورت مجسمه های تزیینی و … قرار ندهید ، زیرا به سادگی ممکن است صفحه نمایش لپ تاپ شما دچار آسیب شدیدی بشود.

نزدیک بودن لپ تاپ به یک کودک :

قرار دادن لپ تاپ در کنار چه اجسامی میتواند خطرناک باشد؟

یکی دیگر از خرابی های لپ تاپ ، نزدیک بودن لپ تاپ به یک کودک میباشد. این موضوع هم بسیار شایع است ؛ به طوریکه گاهی اوقات کودکان از روی کنجکاوی وسیله ای را سمت لپ تاپ پرت میکنند و همین موضوع باعث میشود که صفحه نمایش لپ تاپ شما آسیب ببیند.

قرار دادن لپ تاپ در کارگاه ها :

در کارگاه ها وسایل زیادی وجود دارد که جزو ابزار کاری شما محسوب میشود و بدون شک وسایل خطرناکی نیز در یک کارگاه وجود دارد . بهتر است لپ تاپتان را در مجاورت این وسایل قرار ندهید .

کلام آخر :

در صورتی که لپ تاپ شما دچار هر گونه آسیب شد ، حتما با پشتیبانی تیم ما تماس بگیرید.

Rate this post

ارسال یک نظر