نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

گوشی

نکاتی برای افزایش طول عمر گوشی های شیائومی

در سال های اخیر بازار خرید و فروش گوشی های شیائومی رونق چشم گیری داشته است به طوریکه در کشور آسیایی از جمله ایران این گوشی ها به خاطر قیمت مناسب نسبت به محصولات سایر برند ها ، بازار فروش مطمئنی را پیدا کرده است. گوشی های شیائومی نسبت به سایر گوشی ها نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد و در صورتی که به شکل مناسب نگهداری نشود این گوشی ها به سرعت آسیب خواهند دید. در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی نکاتی مهم برای افزایش طول عمر گوشی های شیائومی بیان خواهیم کرد.

نکاتی در باره حفظ سلامت بدنه گوشی

یکی از ایراداتی که به گوشی های شیائومی گرفته می شود طراحی آن است به طوریکه برخی از گوشی های شیائومی به سادگی از دست لیز میخورند و در نتیجه دچار آسیب دیدگی میشوند.

همچنین صفحه گوشی بسیار حساس است بنابراین نباید در نزدیکی دسته کلید یا اشیا تیز قرار بگیرید. همچنین فریم دور این گوشی ها اکثرا پلاستیکی است و خیلی راحت ممکن است بشکند .

نکاتی درباره باطری گوشی

باطری های گوشی های شیائومی به سادگی داغ میشوند ، بهتر است که به طور طولانی مدت از این گوشی استفاده نکنید.بهترین محدوده شارژ برای باطری گوشی ها بین ۵ درصد و ۹۵ درصد است و دقت کنید که استفاده از گوشی زمانی که به شارژ است ممکن است باعث داغ شدن بیش از اندازه بشود.

نکات تکمیلی

همچنین لازم است بیان شود که این گوشی ها نباید در مجاورت آب یا بخار آب قرار بگیرند به همین منظور از بردن گوشی به داخل حمام خود داری کنید زیرا بخار آب به سادگی در منافذ این گوشی نفوذ می کند و باعث میشود که دوربین شما کدر شود.

با توجه به این که گوشی های شیائومی بدنه مستحکمی ندارد این گوشی ها مناسب کودکان نیستند .( البته توجه کنید که شرکت شیائومی مدل های مختلفی را تولید کرده است و ممکن است و برخی از مدل ها بدنه محکم و بادوامی دارند.)

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک نظر