نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

دوربین گوشی شیائومی

نگاهی به کیفیت دوربین های گوشی های شیائومی

شیائومی به سرعت و به لطف قیمت گذاری تهاجمی که دارد، به سرعت تبدیل به یک بازیگر مهم در اروپا شده است، به این ترتیب خریداران تلفن‌های هوشمند، این برند را راهی آسان برای دستیابی به تلفنی هوشمند با جدیدترین طراحی و قابلیت‌های برتر و بدون پرداخت قیمت پرچمداران گوشی در دنیا، می‌دانند. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به کیفیت دوربین های گوشی های شیائومی بیندازیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

کیفیت دوربین شیائومی Mi 10 : گوشی شیائومی Mi 10 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد ، این گوشی جزو بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین شامل 4 دوربین با کیفیت در پشت گوشی است که سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسل است. قابلیت بهترین دوربین گوشی شیائومی به همینجا ختم نمی‌شود و دوربین چهارگانه آن عکس‌هایی با کیفیتی ثبت کرده و می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 8K نیز ضبط کند. دوربین سلفی نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و سنسور آن 20 مگاپیکسل است.

کیفیت دوربین redmi note 10 pro : دوربین این گوشی مانند می ۱۰tپرو ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخته شده است.

کیفیت دوربین شیائومی Mi Note 10 Pro : شیائومی Mi Note 10 Pro دارای ۳ دوربین پشت و یک دوربین سلفی است که روی هم ۳۹ مگاپیکسل کیفیت دارند. 

کیفیت دوربین Poco F2 : چهار دوربین در قاب پشتی دیده می‌شود. این دوربین چهارگانه شامل شامل یک لنز عریض با رزولوشن 64 مگاپیکسل، یک لنز تله فوتو ماکرو با رزولوشن 5 مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل و یک سنسور عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل می‌باشد. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی نیز تصاویر با کیفیت به ثبت می‌رساند.

Rate this post

ارسال یک نظر